Οι παχύσαρκοι, υπερτασικοί ή διαβητικοί νέοι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να πεθάνουν από την Covid-19
- Κατηγορία Υγεία
Μετά την επίσκεψη του πρόεδρου του ΕΟΔΥ Παναγιώτη Αρκουμανέα στην Τρίπολη και την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τον Περιφερειάρχη κ. Παναγιώτη Νίκα, ο Διευθυντής Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Διαμαντόπουλος μίλησε στην κάμερα του drt915.gr για την πορεία της πανδημίας στην περιφέρεια.
Μεταξύ άλλων, ανάφερε ότι μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες το Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης θα έχει το μηχάνημα ανάλυσης των δειγμάτων για covid 19, κάτι που θα βοηθήσει στην αμεσότερη αντιμετώπιση περιστατικών, αφού μέχρι σήμερα η ανάλυση γίνεται στην Αθήνα.
Να θυμίσουμε ότι η Περιφέρεια έχει διαθέσει τα χρήματα, με απόφαση του κ. Νίκα, για την προμήθεια αυτού του μηχανήματος, μαζί με τα αντιδραστήρια.
Δείτε αναλυτικά τη είπε ο κ Διαμαντόπουλος:
Οκτώ νέα κρούσματα κορονοϊού, καταγράφηκαν στην Περιφέρεια Πελοποννήσου από την Παρασκευή 4 μέχρι και χθες Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου, με τον αριθμό των προσβληθέντων να ανέρχεται πλέον σε 327.