Στεμνίτσα | Σε οικογενειακή ατμόσφαιρα το Αστυνομικό Τμήμα Γορτυνίας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα (εικόνες)
Σε ανάρτησή του, ο Δήμαρχος Γορτυνίας, Στάθης Κούλης, αναφέρει ... "Σε οικογενειακή ατμόσφαιρα το Αστυνομικό Τμήμα Γορτυνίας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα στη Στεμνίτσα και είχα την χαρά να παραβρεθώ ανταποκρινόμενος στην ευγενική πρόσκληση του Διοικητή και καλού φίλου Βασίλη Φώτου.
Εύχομαι σε όλο το προσωπικό του Α.Τ. Γορτυνίας αλλά και στην Ελληνική Αστυνομία καλή, ευλογημένη και ασφαλή χρονιά!!!"
Σχετικά Άρθρα
- Τρόπαια | Οι Γορτύνιοι αποφάσισαν μαζική κινητοποίηση στις 15 Ιουλίου στο Υπουργείο Υποδομών!
- Πολιτιστικός Σύλλογος Τυρού | Μια χορευτική παράσταση αφιερωμένη στη μνήμη, τις ρίζες και τις ανθρώπινες διαδρομές (vd)
- Χριστογιαννόπουλος | Η περίεργη αντιμετώπιση της επίσκεψης Παπαθανάση στη Μεγαλόπολη από τη δημοτική αρχή και τα ερωτηματικά!
- Η γιορτή των Αγίων Αναργύρων στο Στενό
- Αγρυπνία στη Μερκοβούνι στη μνήμη των Αγίων Αναργύρων






