Βόρεια Κυνουρία | Η αστυνομία συνέλαβε 76χρονο που είχε ... 12 σκύλους!
Συνελήφθη, χθες (26.11.2024) το πρωί, σε τοπική κοινότητα του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βόρειας Κυνουρίας, 76χρονος ημεδαπός, γιατί διαπιστώθηκε να κατέχει -12- σκύλους, για τους οποίους δεν πληρούνταν οι κανόνες ευζωίας τους.
Στον ανωτέρω επιβλήθηκαν τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα.
Σύμφωνα με την αστυνομία – μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε – ο άντρας που συνελήφθη στην Ορεινή Μελιγού αφέθηκε ελεύθερος κατόπιν προφορικής εντολής του εισαγγελέα, ΄πως αναφέρεαι σε ανάρτηση της ιστοσελίδας drt915.gr.
Tags:
Σύλληψη,Σχετικά Άρθρα
- Tο βράδυ το έθιμο του Αγιάννη Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου






