Τένις | 1η θέση για τον Ζωγραφάκη της ΑΕΚ Τρίπολης στην Ν. Μάκρη
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ της AEK TPIΠOΛHΣ κ. Bαλασόπουλος, το Δ.Σ., και η προπονητική ομάδα των κ. Παπαδόπουλου, κας. Σταθούλη και κ. Αρβανίτη, θα ήθελαν να συγχαρούν τον αθλητή του ομίλου Δαβίδ Ζωγραφάκη για την κατάκτηση της 1ης θέσης στο πρόσφατο τουρνουά της Νέας Μάκρης..
Ο αθλητής της ΑΕΚ Τρίπολης συμμετέχοντας για ακόμη μια χρονιά στο συγκεκριμένο τουρνουά (Tennis Base – Νέα Μάκρη) κατάφερε να κατακτήσει την 1η θέση στο ταμπλό των ανδρών 40-49. Στο αγωνιστικό κομμάτι ο Ζωγραφάκης ξεκίνησε ως no1 τους αγώνες και πέρασε τον πρώτο γύρο με bye. Στον δεύτερο γύρο επικράτησε του Πιστικίδη με 61 60 μπαίνοντας στα ημιτελικά. Στην τετράδα νίκησε τον Κακολύρη με 64 76 και πέρασε στον τελικό. Στον τελικό αντίπαλος του αθλητή της ΑΕΚ Τρίπολης ήταν ο Λάμπρου. Ο Ζωγραφάκης δεν αντιμετώπισε, ούτε σε αυτό το παιχνίδι ιδιαίτερη δυσκολία και επικράτησε με 2-0 σετ (64, 61) κατακτώντας την 1η θέση του τουρνουά.
Πολλά συγχαρητήρια μια ακόμη φορά στον Δαβίδ Ζωγραφάκη και του ευχόμαστε καλή αγωνιστική συνέχεια.
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"






