Ασελγούν εις βάρος του ποδοσφαίρου, ασχημονούν εις βάρος της Τρίπολης
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
3 σχόλια
-
ΟΧΙ - δεν υπάρχει πέναλτι σε αυτή τη φάση όσο και να θέλαμε. Ο κόσμος της Αρκαδιας έχει από πολλά χρόνια καταλάβει ότι η ηγεσία του Αστέρια Τριπολης ήταν μια παράγκα και για αυτό εγκατέλειψε την ομάδα. Με 500 εισιτήρια δεν δικαιολογείται η παρουσία μιας ομάδας στην super league. Ελπίζω, η νέα διοίκηση να είναι σωστή και να δώσει πάλι την ευκαιρία στους φίλους του ποδοσφαίρου να την στηρίξουν (εάν δεν πέσουμε!)
-
Να είμαστε και λίγο σοβαροί. Ναι, όντως, υπήρξαν πολλές περιπτώσεις τόσο στην κανονική δθάρκεια του πρωταθλήματος, όσο κυρίως στα πλέι άουτ που ο Αστέρας σαφώς αδικήθηκε και μάλιστα σε προκλητικό βαθμό.. Είναι ολοφάνερο αυτό και πρέπει να είναι κάποιος ηλίθιος για να μην το καταλάβει. Αυτή όμως δεν ήταν μια τέτοια περίπτωση. Κανένα πέναλτι δεν υπήρξε, άσχετα αν όλοι θα θέλαμε να το είχε καταλογίσει ο διαιτητής. Στο ριπλέι φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει επαφή στον Αλμύρα. Δεν χρειάζεται να τα βλέπουμε όλα υπέρ μας επειδή έτσι μας συμφέρει. ΟΚ, σε άλλες περιπτώσεις όπως προείπα που όντως αδικήθηκε η ομάδα, αλλά όχι κι έτσι. Μην δίνουμε δικαιώματα να γελάνε σε βάρος μας και να μας χλευάζουν για δήθεν μεροληψία. Είπαμε.Μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας
-
Δεν εγινε ο αγωνας στις Σερρες δεν επρεπε να γινει κσνενα παιχνιδι.διαφσνρισ@!!






