Η Τρίπολη πανηγυρίζει | Συνεχίζει στη SL1 ο Αστέρας - Για 20η χρονιά στην Α' Εθνική!
Η ισοπαλία του Αστέρα με την Κηφισιά το Σάββατο σε συνδυασμό με την ισοπαλία ανάμεσα στον Πανσερραϊκό και τον Παναιτωλικό, την Κυριακή, κράτησε οριστικά την ομάδα της Τρίπολης στη μεγάλη κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Η Τρίπολη πανηγυρίζει μια μεγάλη αθλητική επιτυχία, σε μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον Αστέρα.
Η ομάδα του Γιώργου Αντωνόπουλου πέτυχε ένα άθλο με εκπληκτικές εμφανίσεις στα Play outs.
Ό,τι κι αν συμβεί στην τελευταία αγωνιστική, δεν έχει καμία βαθμολογική σημασία.
Ο Αστέρας θα παίζει για 20η χρονιά στην Α' Εθνική.
Tags:
Αστέρας Τρίπολης AKTOR,Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
7 σχόλια
-
Πολλά μπράβο!!! Η ομάδα σώθηκε και είμαστε ευχαριστημένοι. Όμως στον Αστέρα πραγματικά δεν αξίζει αυτή η αντιμετώπιση από το φίλαθλο κοινό. Θα πρότεινα άτομα της διοίκησης που δεν έχουν καμία σχέση με ποδόσφαιρο αλλά η έπαρση ξεπερνά κάθε προηγούμενο… με απλά λόγια «ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ» Το οφείλουν στην ομάδα που τους ανέδειξε οικονομικά αλλά πολύ περισσότερο στην πόλη της Τρίπολης.
Αυτό… -
Εσυ που θέλεις πολυμετοχικοτητα τοσα χρονια πριν Μπάκο Καϋμενάκη που ήσουν να ηγηθείς της προσπάθειας αυτής? Γατί αν θυμαμαι καλά πριν απο αυτούς καμμιά πενηνταραιοι να βλέπουμε τοπικό ποδοσφαιρο.
-
ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ > ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΟΥΤΕ?
-
17:04 Εσύ έγραψες όλα αυτά για να μας πεις τελικά ότι πρέπει να συγχωνευτεί ο Αστέρας με τον μπατίρη τον Παναρκαδικό του τοπικού; Και να ονομαστεί κιόλας...Παναρκαδικός Αστέρας; Τι λες βρε νούμερο που θα γίνει ο Αστέρας των 20 χρόνων της Super League, με παρουσία και στην Ευρώπη, σωσίβιο στους τελειωμένους; Ρε κόψτε τα ληγμένα μερικοί αφού σας πειράζουν. Και πάρτε το απόφαση επιτέλους: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟΣ. ΦΙΝΙΤΟ ΛΑ ΜΟΥΖΙΚΑ ΠΑΣΑΤΟ ΛΑ ΦΙΕΣΤΑ
-
Πότε αρχίζει να ξεβρομαει η ομάδα??
-
Σοβαρευτείτε επιτέλους ,Ο Αστέρας έχει μόνιμη θέση στην Super League.Προχωρείστε σε σοβαρές μεταγραφές και μην αλλαζετε προπονητές σαν τα πουκάμισα.
-
Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑΣ ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ. ΝΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟ ΜΕ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ! ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΤΩΝ ΜΠΟΡΟΒΗΛΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΠΑΚΟΚΑΥΜΕΝΑΚΗΔΩΝ !






