Reunion Αποφοίτων 1999 στην Τρίπολη - "Γίναμε για λίγο και πάλι παιδιά"! (εικόνες - βίντεο)
Reunion Αποφοίτων 1999 έγινε το Σάββατο με επιτυχία στην Τρίπολη.
Το μήνυμα των διοργανωτών ...
Σας ευχαριστώ όλους για την παρουσία σας, ήσασταν όλοι τέλειοι!
Μετά από 27 χρόνια και όμως γίναμε για λίγο και πάλι παιδιά......!
Να είμαστε καλά και να ξανά σμίξουμε!!!
Να περνάτε όμορφα!!
Tags:
Reunion Αποφοίτων 1999,Σχετικά Άρθρα
- Τι να ΜΗΝ περιμένουν οι Γορτύνιοι από το περιφερειακό συμβούλιο
- Οι Stygian Path** στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνδιοργανώνει τη Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας «Επιλέγω τη Ζωή!» στην Τρίπολη την Τρίτη 23 Ιουνίου
- Δημήτρης Πτωχός: «Η ιστορική μνήμη διατηρείται με πράξεις και φροντίδα» – Επέστρεψε στην Πλατεία Άρεως ο ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη
- Σήμερα οι Γορτύνιοι στο Περιφερειακό Συμβούλιο!






