Έκθεση ζωγραφικής στην παλαιά είσοδο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου
Το Παναρκαδικό Γενικό Νοσοκομείο Τρίπολης «Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ» και η καλλιτεχνική – πολιτιστική ομάδα «Επιβάτες στο Τρένο του Πολιτισμού» σας προσκαλούν στην έκθεση ζωγραφικής με τίτλο:
«Θέαση και Ίαση».
Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Ιουνίου και ώρα 18:30, στον ισόγειο χώρο της παλαιάς εισόδου του Νοσοκομείου.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Σχετικά Άρθρα
- Γκολ στη ζωή | Ο ASTERAS AKTOR στηρίζει τη δράση κατά των ναρκωτικών!
- Μηχανήματα ξεκίνησαν εργασίες για τις ανεμογεννήτριες στη Ζάβιτσα (εικόνες)
- 18η Έκθεση αγροτικών προϊόντων-Γιορτή ρίγανης στον Κοκκορά Γορτυνίας
- Μητροπολίτης Νικηφόρος: "Από τη Στεμνίτσα, ας υποσχεθούμε ότι θα παραμείνουμε άξιοι κληρονόμοι εκείνων που θυσιάστηκαν για να ζούμε εμείς ελεύθεροι"
- "Έφυγε" ο τέως Περιφερειακού Διευθυντή του ΙΚΑ, Αναστάσιος Καλαμαράς - Την Τρίτη η κηδεία στην Τρίπολη






