«Είναι άδικο να μάς φέρνουν τα σκουπίδια της Γορτυνίας και της Μεγαλόπολης» λένε στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας (vd)
- Κατηγορία Πελοπόννησος
Οργή επικρατεί στην περιοχή της Οιχαλίας στη Μεσσηνία, για τη μονάδα διαχείρισης στερεών αποβλήτων που σχεδιάζεται να λειτουργήσει στην Καλλιρρόη και θα δέχεται σκουπίδια από τη Μεσσηνία, τη Γορτυνία και τη Μεγαλόπολη.






