Με Αγιασμό ξεκίνησε η μουσική χρονιά στη Φιλαρμονική του Δήμου Τρίπολης (εικόνες)
Αγιασμός σχολής μαθητείας της Φιλαρμονικής Δήμου Τρίπολης τελέστηκε το Σάββατο και ακολούθησε παρουσίαση μουσικών οργάνων.
Σχετικά Άρθρα
- Εγκαινιάστηκε η πλατεία Μπασιάκου - Επόμενο βήμα το έργο σύνδεσης με την πλατεία Άρεως! (vd)
- Τακτική γενική συνέλευση στην ΕΠΣ Αρκαδίας
- Οι ειδικότητες στη ΣΑΕΚ του Παναρκαδικού Νοσοκομείου Τρίπολης
- Οι θεατρικές παραστάσεις του Πολιτιστικού Καλοκαιριού 2026 στον Δήμο Τρίπολης
- Διάλογοι για την Ορεινότητα στη Δημητσάνα | Λαμπρόπουλος: «Σταθερή προσπάθεια για την ενίσχυση των ορεινών περιοχών της Πελοποννήσου»






