Χτυπήθηκε ο αδέσποτος σκύλος του Αναρριχητικού Φεστιβάλ Νεστάνης - Θα χρειαστεί δύο χειρουργεία
Ο αδεσποτάκος του φεστιβάλ χτυπήθηκε σήμερα το βράδυ από αυτοκίνητο και εγκαταλείφθηκε μπροστά από το πάρκο της Βουλωμένης. Θα χρειαστεί δύο χειρουργεία στο μπροστά αριστερά και το πίσω αριστερά πόδι.
Μετά όμως για λίγους μήνες θα χρειαστεί μετεγχειρητική φροντίδα, γιατί αν μείνει μόνος του δεν θα τα καταφέρει.
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Σχετικά Άρθρα
- 11 προσλήψεις στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
- Πέντε αθλητές του Π.Ο. Τρίπολης στην προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας Πίστας στα Χανιά!
- Απολογιστική εκδήλωση δράσεων των ΚΑΠΗ στην Τρίπολη
- «Μνήμες και Γεύσεις Παράδοσης» στο Τουρκολέκα Μεγαλόπολης
- Δήμος Βόρειας Κυνουρίας | Απομακρύνθηκε σχεδόν ένας τόνος συσκευασιών από φυτοφάρμακα
1 σχόλιο
-
ΚΑΠΟΙΟΙ "ΦΙΛΟΖΩΟΙ" ΒΑΛΑΝΕ ΤΟΝ ΑΤΥΧΟ ΣΚΥΛΑΚΟ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ.






