Σύνδεσμος Εργοληπτών Ηλεκτρολόγων Αρκαδίας | Τακτική γενική συνέλευση και κοπή πίτας στην Τρίπολη (εικόνες)
Ο Σύνδεσμος Εργοληπτών Ηλεκτρολόγων Αρκαδίας , πραγματοποίησε την Τακτική Γ. Συνέλευση του , καθώς επίσης και την κοπή της πίτας του , την Κυριακή 02/02/2025 στο Επιμελητήριο Αρκαδίας.
Ευχαριστούμε θερμά όλα τα μέλη που παρευρέθηκαν, καθώς επίσης και τους Προέδρους του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και της ΟΕΒΕΑ Αρκαδίας κ. Τρουπή Ιωάννη και κ. Θεοδωρόπουλο Παναγιώτη αντίστοιχα, οι οποίοι με τον σύντομο χαιρετισμό τους πραγματοποίησαν την Έναρξη της Γ. Συνέλευσης.
Επίσης ευχαριστούμε θερμά το Κατάστημα ΄΄ΚΑΥΚΑΣ΄΄ , ύστερα από την ευγενική χορηγία που έκανε στον Σύνδεσμό μας , με τα δώρα τα οποία προορίζονταν για τον τυχερό της πίτας!
Σχετικά Άρθρα
- Παγγορτυνιακή: "Θετική εξέλιξη τα 6 εκ. € αλλά δεν κλείνει ο λογαριασμός"
- Βλάσης: "Απαντάμε με έργα - Νέα χρηματοδότηση 6 εκ. € για την Γορτυνία"
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR
- Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης για τη Γορτυνία | "Κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι χρηματοδοτήσεις να προχωρήσουν τις επόμενες εβδομάδες"
- Το Χορευτικό Συγκρότημα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας αφηγείται ... χορεύοντας!






