Το 3ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Τρίπολης στον 1ο Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Το 3ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Τρίπολης συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα ευθύνης στον 1ο Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με την ΤΕΞΑΝ Περιβαλλοντική Διαχείριση.
Στο πλαίσιο της δράσης, ο Διευθυντής του σχολείου, Κοσκινάς Δημήτριος, παρέδωσε σήμερα 19/05/2026 στο Νέο Δημαρχείο Τρίπολης τα κουπόνια που συγκεντρώθηκαν από την ανακύκλωση υλικών που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή ολόκληρης της σχολικής κοινότητας. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και προσωπικό συνέβαλαν ενεργά στην ανακύκλωση μεταλλικών, πλαστικών και γυάλινων συσκευασιών, αποδεικνύοντας στην πράξη τη σημασία της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της συλλογικής προσπάθειας.
Μέσα από τέτοιες δράσεις, οι μαθητές ενισχύουν την έννοια του ενεργού πολίτη και συμβάλλουν ουσιαστικά στη διάδοση της ανακύκλωσης και της βιώσιμης ανάπτυξης.
Το 3ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Τρίπολης θα συνεχίσει να στηρίζει και να συμμετέχει σε πρωτοβουλίες που προάγουν την προστασία του περιβάλλοντος και την κοινωνική υπευθυνότητα.
Σχετικά Άρθρα
- Συγκέντρωση συνταξιούχων της Πελοποννήσου στην Καλαμάτα
- Σκούρτη: "Θα κριθούν και οι φανεροί αλλά και οι κρυφοί νεκροθάφτες του ΣΥΡΙΖΑ"
- Αναμνήσεις από τη «Γιορτή του Βουνού» στους Χράνους Αρκαδίας
- Μια βραδιά γιορτής και αλληλεγγύης στο 10ο Μουσικό Προσκοπικό Φεστιβάλ Τρίπολης (εικόνες - βίντεο)
- Κρούσματα ευλογιάς | Ερώτηση Γιαννακούρα στη Βουλή για την οικονομική καταστροφή για τους παραγωγούς τριφυλλιού στην Αρκαδία






