Η κοπή πίτας του Δήμου Γορτυνίας (εικόνες)
Πρωτοχρονιά και ο Δήμος Γορτυνίας έκοψε την πίτα του.
Ο Αντιδήμαρχος Νεκτάριος Μπαρούτσας, αναφέρει ... "Υποδεχτήκαμε το 2023 κόβοντας την βασιλόπιτα με την παρουσία του Δημάρχου Γορτυνίας Ευσταθίου Κούλη ,του αντιδημάρχου Δημήτριου Καζα και των συγχωριανών μας!"
Tags:
Δήμος Γορτυνίας,Σχετικά Άρθρα
- Λεωνίδιο | Εργαστήρια Δημιουργίας και Έκφρασης με τον Βασίλη Ρούβαλη
- Εγκαινιάστηκε η πλατεία Μπασιάκου - Επόμενο βήμα το έργο σύνδεσης με την πλατεία Άρεως! (vd)
- Τακτική γενική συνέλευση στην ΕΠΣ Αρκαδίας
- Οι ειδικότητες στη ΣΑΕΚ του Παναρκαδικού Νοσοκομείου Τρίπολης
- Οι θεατρικές παραστάσεις του Πολιτιστικού Καλοκαιριού 2026 στον Δήμο Τρίπολης
1 σχόλιο
-
Αρχίσαμε τώρα. Θα κόβουν πίτες μέχρι το Πάσχα. Σε δουλειά να βρισκόμαστε






