Φωτιά στη Γορτυνία | Άφησαν τους πυροσβέστες με ένα μπουκάλι νερό ανά δύο άτομα!
Νερό πόσιμο με το σταγονόμετρο.
Στην πυρκαγιά στα Τρόπαια Αρκαδίας έδωσαν στα πληρώματα τώρα στις 1 το μεσημέρι ένα μπουκάλι νερό ανά δύο άτομα να το μοιραστούν...... Είναι απαράδεκτο, στου 40 βαθμούς τέτοια συμπεριφορά. Και μάλιστα το ίδιο συνέβη και χτες.Ο κ.Αρχηγος το γνωρίζει;
Σωματείο Πυροσβεστών Αργολίδας & Αρκαδίας
(φωτογραφία αρχείου
Σχετικά Άρθρα
- Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνδιοργανώτρια στο επιτυχημένο Φεστιβάλ Ρίψεων «Μανώλης Μανωλόπουλος» στην Τρίπολη
- Δήμος Γορτυνίας | Ενημέρωση για τον υποχρεωτικό καθαρισμό οικοπέδων και ακάλυπτων χώρων
- Συνάντηση Τζιούμη - ΣΕΒΙΠΕΤ: “Η ενίσχυση της βιομηχανικής περιοχής αποτελεί προτεραιότητα για τη δημοτική μας αρχή”
- Το Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης συζητά για την επανενεργοποίηση της γραμμής "Μύλοι – Στενό – Τρίπολη"
- Λίμνηα 2026 | Ύμνος στον αθλητισμό και τη φύση (εικόνες)
1 σχόλιο
-
Να περασετε απο ΠΙΤ ΠΑΝ να παρετε οσα θελετε οποτε χρειαστειτε παιδια.. Σας ευχαριστουμε πολυ ολοι μας για τον αγωνα σας...






