Κλειστός ο δρόμος ξανά στα Λαγκάδια - Έγινε νέα κατολίσθηση (vd)
Κανέλλος Γιαννικόπουλος
Λαγκαδινά Νέα
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
8 σχόλια
-
Υπάρχουν υπεύθυνοι για αυτο το δρόμο, ονομαστικά υπεύθυνοι μηαχνικοι οπως για όλους τους δρομους.Είναι μηχανικοί της Περιφέρειας , γιατί δε μας λένε τι έχουν κάνει τι έχουν ζητήσει τόσα χρόνια? Κορώνα γράμματα δηλαδή παίζουμε τις ζώες μας τόσα χρόνια περνόντας απο κεί.Ντροπή στην Περιφέρεια των κυρίων Πτωχού Λαμπρόπουλου Μανδρώνη και Σκαντζού.καλα΄ο τελευταίος είχε το μυαλό στο ΤΑΠ ΤΟΚ
-
ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΙΑ ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΕΧΟΥΜΕ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ .ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ.
-
ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΙΧ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ; ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ; ΕΙΧΕ ΔΩΘΕΙ ΑΔΕΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΒΑΡΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3,5 ΤΟΝΩΝ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ; ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ..........................................................
-
13:09 Εσύ ρε ντουγάνι έχεις και το θράσος να μιλάς για ρεζίλι, έτσι όπως γράφεις; Ουστ από δω αγράμματε καραβλάχαρε
-
Για δεκαετίες η Γορτυνία διοικείται από Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ.
Τώρα όσοι Γορτύνιοι έχουν απομείνει στα χωριά, όσοι πάνε στα χωριά κάθε εκλογική περίοδο για να ψηφίσουν και όσοι πάνε στα χωριά μια στο τόσο καταλαβαίνουν τι κέρδισαν με τις πολιτικές επιλογές τους ; -
Να πάει ο δήμαρχος με μία βαριά ή να τον διαβάσει το βράχο θά ρε ψάλτης με το στάθη ψάλτη γελάγαμε με το στάθη κούλη κλέμε
-
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
-
Προτι φορά γινόμαστε ρεζιλη






