Ένα νέο Brand για τη διεθνή τουριστική αγορά: Πελοπόννησος
- Κατηγορία Πελοπόννησος
Την άμεση επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στην Πελοπόννησο και τη διεύρυνση των πηγών άντλησης τουριστών στον προορισμό, έχει θέσει ως στόχο ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης. Τους κύριους άξονες επαναπροσδιορισμού του Brand «Πελοπόννησος» και τη στρατηγική που θα ακολουθηθεί την προσεχή 10ετία για την ανέλιξη του τουριστικού κλάδου στην περιφέρεια, παρουσίασε ο κ. Τατούλης στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία της υπουργού Τουρισμού, κ. Όλγας Κεφαλογιάννη.