Μήνυμα από το "112" σε κινητά τηλέφωνα της Αρκαδίας
Μήνυμα από το 112 στάλθηκε σε κινητά της Αρκαδίας για τον πάρα πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς τις επόμενες ημέρες.
Με το μήνυμα καλούνται οι πολίτες να αποφύγουν οποιαδήποτε εργασία που μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά.






