Τέσσερα μέτωπα πυρκαγιάς στην Ηλεία - Μάχη για να μην μπει η φωτιά στο Γύθειο
Τέσσερα πύρινα μέτωπα βρίσκονται σε εξέλιξη στην Ηλεία και οι πυροσβεστικές δυνάμεις, που αποτελούνται από 310 πυροσβέστες με 105 οχήματα και 10 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, δίνουν μάχες με τις φλόγες.
Το πρώτο μέτωπο βρίσκεται στην περιοχή Νεμούτα του δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, όπου καίει πυκνό δάσος, ενώ το δεύτερο μέτωπο βρίσκεται και αυτό στον ίδιο δήμο.
Συγκεκριμένα, βρίσκεται ανάμεσα στις περιοχές, Ξηρόκαμπος και Αμπάρι, κινούμενο προς τις γειτονικές περιοχές, Βασιλάκι, Λούβρο και Υψηλό, ενώ ένα τρίτο μέτωπο είναι στις περιοχές, Κρυονέρι και Λάσδικας.
Το τέταρτο μέτωπο είναι στην περιοχή Βαρβάσαινα, του δήμου Πύργου, καίγοντας δασική έκταση.
----------------------------------------
«Μάχη με τις φλόγες δίνουν οι επίγειες πυροσβεστικές δυνάμεις και ένα ελικόπτερο, ώστε να μην μπει η φωτιά στην πόλη του Γυθείου», ανέφερε στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας, Θεόδωρος Βερούτης.
Περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί, τόνισε ότι «υπάρχει πρόβλημα, διότι η φωτιά πλησίασε την πόλη από την βορειοανατολική πλευρά και τώρα γίνεται μία πολύ μεγάλη προσπάθεια, ώστε να σωθούν τα σπίτια της πόλης».
«Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα», συνέχισε, «διότι αν και νυχτώνει, ο αέρας δεν λέει να καταλαγιάσει και το πύρινο μέτωπο είναι μεγάλο», διατυπώνοντας ταυτόχρονα την εκτίμηση, ότι «και η αποψινή βραδιά θα είναι πολύ δύσκολη».
Επίσης, είπε ότι «οι πυροσβεστικές δυνάμεις επιχειρούν και σε άλλα σημεία», προσθέτοντας ότι «λόγω της φωτιάς, έχουν φύγει από την περιοχή επισκέπτες, αλλά και κάτοικοι».
ΑΠΕ
Το πρώτο μέτωπο βρίσκεται στην περιοχή Νεμούτα του δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, όπου καίει πυκνό δάσος, ενώ το δεύτερο μέτωπο βρίσκεται και αυτό στον ίδιο δήμο.
Συγκεκριμένα, βρίσκεται ανάμεσα στις περιοχές, Ξηρόκαμπος και Αμπάρι, κινούμενο προς τις γειτονικές περιοχές, Βασιλάκι, Λούβρο και Υψηλό, ενώ ένα τρίτο μέτωπο είναι στις περιοχές, Κρυονέρι και Λάσδικας.
Το τέταρτο μέτωπο είναι στην περιοχή Βαρβάσαινα, του δήμου Πύργου, καίγοντας δασική έκταση.
----------------------------------------
«Μάχη με τις φλόγες δίνουν οι επίγειες πυροσβεστικές δυνάμεις και ένα ελικόπτερο, ώστε να μην μπει η φωτιά στην πόλη του Γυθείου», ανέφερε στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας, Θεόδωρος Βερούτης.
Περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί, τόνισε ότι «υπάρχει πρόβλημα, διότι η φωτιά πλησίασε την πόλη από την βορειοανατολική πλευρά και τώρα γίνεται μία πολύ μεγάλη προσπάθεια, ώστε να σωθούν τα σπίτια της πόλης».
«Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα», συνέχισε, «διότι αν και νυχτώνει, ο αέρας δεν λέει να καταλαγιάσει και το πύρινο μέτωπο είναι μεγάλο», διατυπώνοντας ταυτόχρονα την εκτίμηση, ότι «και η αποψινή βραδιά θα είναι πολύ δύσκολη».
Επίσης, είπε ότι «οι πυροσβεστικές δυνάμεις επιχειρούν και σε άλλα σημεία», προσθέτοντας ότι «λόγω της φωτιάς, έχουν φύγει από την περιοχή επισκέπτες, αλλά και κάτοικοι».
ΑΠΕ






