Μητροπολίτης Χρυσόστομος: "Τώρα είμαι πολύ καλά στην υγεία μου"
Σε μήνυμά του, ο Αρκάς Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος, ο οποίος βίωσε μία περιπέτεια υγείας, λόγω covid, εξήλθε από το Νοσοκομείο και αναφέρει: "Πρός ἂπαντας τούς ἀγαπημένους συγχωριανούς μου, τούς εὑρισκομένους στό χωριό μας, σέ ἂλλα μέρη τῆς Ἑλλάδος, καί στό ἐξωτερικό καί σέ ὃλους τούς ἀδελφούς καί τέκνα ἐν Κυρίῳ, ἐκφράζω τίς βαθύτατες καί θερμότατες εὐχαριστίες μου, γιά τίς εὐχές σας πρός ἀποκατάσταση τῆς ὑγιείας μου.
Δόξα τῷ Θεῷ μέ τήν χάρη Του, τίς πρεσβείαις τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, τοῦ Ἀποστόλου Ἀνδρέου, τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου καί ὃλων τῶν Ἁγίων, ὃλα πῆγαν καλά. Τώρα εἶμαι πολύ καλά στήν ὑγιεία μου.
Εὒχομαι ἀπό τά βάθη τῆς ψυχῆς μου νά ἒχετε ὃλοι σας τήν εὐλογία τοῦ Κυρίου καί ὃλες τίς δωρεές Του.
Νά ἒχετε ψυχωσοματική ὑγιεία καί μέ τό καλό νά ἑορτάσωμε τήν ἑορτή τῆς Παναγίας μας.
Σᾶς συνοδεύουν οἱ προσευχές μου καί ἡ ἀγάπη μου.
+Ο ΠΑΤΡΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ."
3 σχόλια
-
Σεβασμιότατε, δεν είναι ντροπή να πείτε ότι τη βγάλατε καθαρή επειδή είχατε κάνει και τις δύο δόσεις του εμβολίου. Το είπαν άλλωστε από την πρώτη στιγμή και οι θεράποντες γιατροί σας, ότι η ήπια πνευμονία σας η οποία αντιμετωπίστηκε επιτυχώς, οφείλεται στο εμβόλιο. Διαφορετικά, μπορεί και να μην είχατε την ευκαιρία να μας γράψετε αυτή την ωραία επιστολή που γράφετε τώρα. Να λέμε τα πράγματα και με το όνομά τους. Έτσι δεν είναι; Τα υπόλοιπα, αφήστε τα για τους αδαείς και «σανό τρώγοντας», όπως λέει πολύ σωστά και ο σχολιαστής 17:59
-
Πές την αλήθεια οτι σε έσωσε το εμβόλιο, και τις δοξασίες στους θεούς πές τες σε αυτούς που τρώνε σανό.
-
Δοξα το εμβόλιο και τους επιστήμονες ρασοφόρε






