Με τον Περιφερειάρχη συναντήθηκε η Υπουργός Πολιτισμού στην Τρίπολη (vd)
Συνάντηση είχε σήμερα (13/08) στην Τρίπολη ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας με την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη. Η υπουργός μίλησε για τις καταστροφικές πυρκαγιές στην χώρα μας, αλλά και για τα επείγοντα θέματα που τρέχουν και αφορούν στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, γεγονός που οδήγησε και στην απόφαση να γίνει η σημερινή επίσκεψη στην Τρίπολη. Μεταξύ άλλων η κα.Μενδώνη ανέφερε πως το αρχοντικό Αντωνόπουλου στην Δημητσάνα, πρέπει να ενταχθεί στο ΠΕΠ Πελοποννήσου της τρέχουσας περιόδου το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να υλοποιηθεί το έργο.
Πηγή: http://www.drt915.gr
Πηγή: http://www.drt915.gr
4 σχόλια
-
Η ΚΥΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ ....ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΩΣ ΤΙ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ;;;;;
-
1η παρατήρηση - Μέχρι και ο Μητροπολίτης φοράει μάσκα ,εκτός από τον κύριο Νίκα!
2η παρατήρηση - η μπουμπού με τα λευκά και την κορδέλα ,ποια είναι ρε παιδιά ... παντού την βλέπω -
Μπορούσε να έχει γίνει μια απλή τηλεδιάσκεψη αντί για επίσκεψη σε τόπους που αυτή τη στιγμή μετρούν τις πληγές τους από τις φωτιές.
Βαρετοί μέχρι δακρύων! -
καλά εδώ ο κόσμος καίγεται...εσείς τι κάνετε?






