Λυμπεροπούλου: "Τούτη την ώρα αυτό που προέχει είναι να ευχηθούμε να μπει ένα τέλος στον πύρινο εφιάλτη"
Τα μέλη της περιφερειακής μας παράταξης «Πράσινη Πελοπόννησος» και εγώ προσωπικά αποφασίσαμε μπροστά στο μέγεθος της καταστροφής να σιωπήσουμε. Δεν είναι ώρα για δελτία τύπου με βαρύγδουπες δηλώσεις συμπαράστασης, κενού κατά τα άλλα περιεχομένου, ούτε για φωτογραφίες με φόντο τα καμένα. Δεν ωφελεί επίσης να δηλώνουμε ότι τα εμείς τα λέγαμε και να κουνάμε το δάχτυλο ο ένας στον άλλον, γιατί η φύση έχει τον δικό της μοναδικό τρόπο να τιμωρεί τα μεγάλα λόγια των ανθρώπων. Τούτη την ώρα αυτό που προέχει είναι να ευχηθούμε να μπει ένα τέλος στον πύρινο εφιάλτη. Μετά θα είναι ώρα της περισυλλογής. Θα είναι η ώρα να σηκώσουμε τα μανίκια γιατί έχουμε δουλειά να κάνουμε γιατί δεν αρκούν οι ευχές αλλά οι πράξεις. Διαβεβαιώνουμε όλους ότι η πράσινη Πελοπόννησος θα είναι χρήσιμη στην επόμενη δύσκολη μέρα που μας περιμένει όλους με την ελπίδα ότι τα παθήματα θα έγιναν και μαθήματα.
Δήμητρα Λυμπεροπούλου
3 σχόλια
-
η πιο αξιοπρεπής δήλωση που έχω διαβάσει
-
Αδελφέ αυτούς που ψήφισες να ρωτήσεις αλλά είσαι και εσύ τζάμπα μάγκας
-
Σιγά μην σπάσεις τα αυγά ! Να μας πεις γιατί καήκαν τα χωριά μας! Δεν σε είδαμε στα μέρη μας καθόλου! έκανες μπανάκια και εσύ στην Καλαμάτα!






