Τατούλης σε Υπουργό Τουρισμού: "Το σποτ προσβάλλει την Πελοπόννησο και την Ελλάδα"
Σε ανακοίνωσή του, ο πρώην Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης αναφέρει: "Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους Πελοποννήσιους πολίτες και επαγγελματίες στο χώρο του τουρισμού, θεώρησα καθήκον μου να αποστείλω επιστολή στον θεσμικό εκπρόσωπο της Πολιτείας, αρμόδιο Υπουργό Τουρισμού κ.Χάρη Θεοχάρη, με αίτημα την άμεση απόσυρση του νέου σποτ που παρουσίασε η Περιφερειακή Αρχή για την τουριστική προβολή της Πελοποννήσου.
Τα προηγούμενα χρόνια ως Περιφερειάρχης, εγώ και οι συνεργάτες μου εφαρμόσαμε την πολιτική της εξωστρέφειας, έχοντας εξαιρετική συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και συνέργειες με τον ιδιωτικό τομέα όπως η ΤΕΜΕΣ και η AEGEAN.
Με σκληρή δουλειά και αγάπη για τον τόπο μας, καταφέραμε όλοι μαζί η Πελοπόννησος να μπει στο χάρτη του παγκόσμιου τουρισμού, ως ένας ανερχόμενος προορισμός, ο οποίος προσφέρει πλειάδα εμπειριών, σύγχρονες υποδομές, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, δίπλα στον εγνωσμένο φυσικό της πλούτο, τη βαθιά της παράδοση και τα παγκόσμιας φήμης μνημεία πολιτισμού.
Το πιο σημαντικό ήταν το χτίσιμο ενός ισχυρού «brand name», διεθνώς προβεβλημένου και βραβευμένου, την ταυτότητα της Πελοποννήσου «Μυθική Πελοπόννησος-Mythical Peloponnese».
Το νέο τουριστικό σποτ που είδε το φως της δημοσιότητας για την προβολή του προορισμού «Πελοπόννησος» πλήττει ανεπανόρθωτα τη δυναμική, σύγχρονη και πολλά υποσχόμενη τουριστική εικόνα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Το συγκεκριμένο σποτ δημιουργεί ενδοπεριφερειακή και διαπεριφερειακή σύγκρουση ανάμεσα σε Ελληνικούς προορισμούς, προσβάλλει την Πελοπόννησο και την Ελλάδα, απαξιώνοντας εντελώς την εθνική στρατηγική και απέχει απο τους κανόνες και τους όρους του σύγχρονου «marketing», που επιβάλλουν έρευνες «marketing» και «branding» και όχι αποσπασματικές δράσεις, πριν τη δημοσιοποίηση οποιασδήποτε διαφημιστικής καμπάνιας για τον τουρισμό.
Η Πελοπόννησος παρουσιάζεται και προβάλλεται στο συγκεκριμένο σποτ ως μία υπανάπτυκτη Περιφέρεια, στέλνοντας λανθασμένα μηνύματα στον επισκέπτη για την παράδοση, την κουλτούρα και τον πολιτισμό του τόπου μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Πελοπόννησος σε επίπεδο Επικράτειας είναι η πρώτη Περιφέρεια σε παροχές ποιοτικού τουρισμού, με δεδομένο ότι λειτουργούν δύο από τα μεγαλύτερα «destination resorts» σε περιοχές ολοκληρωμένης τουριστικής ανάπτυξης.
Τα «likes» για τα «likes» δεν φέρνουν τουρίστες και ένα φλύαρο χιουμοριστικό βίντεο θα μπορούσε να αποτελεί περιεχόμενο για μια σελίδα στο «youtube», σε καμία περίπτωση όμως το κεντρικό βίντεο διαφημιστικής καμπάνιας ενός προορισμού από θεσμικό αυτοδιοικητικό φορέα.
Το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ οφείλουν να προστατεύσουν το διχασμό και τη δυσφήμηση της Πελοποννήσου και της Ελλάδας και άμεσα να αναλάβουν πρωτοβουλία για την απόσυρση αυτού του ντροπιαστικού διαφημιστικού σποτ."
8 σχόλια
-
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ
-
120000 ευρω στοιχισε αυτη η μποτρδα του Νικα . Βαρβιτσιωτη γίγαντα!!!
-
9.37 Οι "ξερόλες" του τατουλιστάν ξαναχτύπησαν...Εσύ δηλαδή τώρα με όλη αυτή την έκθεση ιδεών που αράδιασες, τι είσαι; Απλά έξυπνος και κατασταλλαγμένος, ε; Δεν νομίζω να είσαι ξερόλας; Ποτέ. Α ρε βλαχαδερά, που θέλετε να το παίξετε και πονηροί
-
οι ξερόλες του τατουλισταν ξαναχτυπησαν........... δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο το να εισαι μνησικακος ................δωσανε την αφελη δικη τους ερμηνεια στο σποτ γιατι ετσι τους βολευε και μας αραδιασαν το παραμυθακι τους .........ετσι απλα γιατι νομιζουν οτι κανουν αντιπολιτευση.......απευθυνονται σε μουζικους οι ανθρωποι ετσι θαρρουν ........ ειναι για φαπες οι επαναστατες του πωπου........
-
Το σποτ είναι έξυπνο, ευρηματικό, με αίσθηση χιούμορ. Τον τέως τον πείραξε που τού φάγανε το brandname, το "μυθική" Πελοπόννησος! Ο καθείς με τον καημό του...
-
Τι ντροπή αυτή η διαφήμιση! Ποιο διαστραμενο μυαλο σκέφτηκε και ποιο έδωσε το ΟΚ να γίνει τέτοια ξεφτίλα;
-
αφου εισαι εκτος τοπου και χρονου δεν εχεις ιιδεα τη γραφεις;
-
Όλα του βρωμάνε όλα του μυρίζουν του μπαρμπα Πέτρου !!! Δεν πιάνεις τον πλάτανο στο Καστρί και να μας αφήσεις ήσυχους ρε μπάρμπα καλοκαιριάτικα εδω ο κοσμος χανεται και του πετρου δεν του αρεσει η λεπτομέρεια ! Τι μας λες ρε ξουραφι καστριτικο ! Ποιος νομιζεις οτι είσαι και καθε τόσο9 μας σκοτιζεις. Δεν μπορεις να ησυχασεις ε






