Σε πολύ καλό κλίμα η συνάντηση Νίκα - Καμπόσου!
Θέματα σχετικά με αντιπλημμυρικά έργα στον Δήμο Αργους – Μυκηνών συζήτησε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας με τον δήμαρχο Δημήτρη Καμπόσο, ο οποίος τον επισκέφθηκε σήμερα Τρίτη 24 Αυγούστου, στην έδρα της Περιφέρειας, στην Τρίπολη, συνοδευόμενος από τον αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας Γιάννη Μαλτέζο.
Στη συνάντηση εξετάστηκε η υφιστάμενη κατάσταση και ο περιφερειάρχης δήλωσε ότι την ερχόμενη εβδομάδα που θα επισκεφθεί το Ναύπλιο θα οριστικοποιηθεί ο προγραμματισμός, προκειμένου να ξεκινήσουν άμεσα τα σχετικά έργα στην περιοχή της Αργολίδας.
Τονίστηκε, ωστόσο, ότι από την πλευρά της Περιφέρειας ήδη υλοποιούνται έργα προστασίας από πλημμύρες στις πυρόπληκτες περιοχές της εν λόγω Περιφερειακής Ενότητας.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μία συνάντηση που αποδεικνύει στην πράξη ότι τα όποια προβλήματα υπήρξαν στο παρελθόν, πλέον δεν υφίστανται στις πολιτικές σχέσεις των δύο ανδρών.
4 σχόλια
-
Η πλήρης απόδοση του "Τρίο Στούτζες". Και για να παραφράσω αυτό που είχε πει ο Νίκας στα καμμένα περί πακτωλού χρημάτων που διαθέτει η περιφέρεια, μακάκες...έχωμε. Και πολλούς μάλιστα
-
ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ .......ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΜΑΥΡΗ ΧΗΡΑ ( ΧΕΙΡΑ ) ...... ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ....ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ......ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ......
-
Εδώ ο κόσμος καίγεται...και ο Νίκας δίνει αναμνηστικά δώρα! Μιλάμε για απάθεια και νιρβάνα
-
Χα χα πολύ πλάκα έχουν !Για το ΕΦΚΑ του Άργους του είπε τίποτα το «θεριό» ο Καμπόσος η ο Νίκας τον έβαλε προσοχή ;






