Σπυριδάκου: "Περιφερειακό συμβούλιο ... γιοκ"!
Η συνεδρίαση θα γίνει την προσεχή Δευτέρα με τηλεδιάσκεψη.
Η ανεξάρτητη περιφερειακή σύμβουλος, Μαργαρίτα Σπυριδάκου, σχολίασε... "Περιφερειακό συμβούλιο γιοκ!
Κείμενο | www.kalimera-arkadia.gr
7 σχόλια
-
ασκημο πραμα η πολιτικη μοναξια τριγυρνας απο δω και απο κει και ξαφνικα βρισκεις στασιό στη μαυρη αραχνη το αποτελεσμα σε τυλιξε και σε εκανε μια χαψια. εχει καθαρισει κοσμακη και κοσμακη η μαυρη αραχνη η αλλιως και μαβρη μεδουσα καταμαβρη σου ξαναλεω δεν αστιευται
-
ΕΔΩ ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ ! ΕΔΩ ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ !
ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΕ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΑΛΛΑ...ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΛΕΨΕΙΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ... -
Καλά ότι είχε κοβιντ στην Πρριφερεια δεν το γνώριζαν από την προηγούμενη; Δυο ώρες πριν το Συμβούλιο το σκέφτηκαν; Και γιατί δε φρόντιζαν για τηλεδιάσκεψη για όσους δε μπορούσαν; Κάτι άλλο τρέχει....μήπως δεν είχαν όλοι πιστοποιητικά για να δείξουν στην πόρτα; ....ή μήπως.......!!!!!
-
Και καλά ρε Μαργαρίτα εσυ πηγες στην Τριπολη πρωι πρωι ! Το συμβουλιο ηταν στις 4 και η αναβολή αποφασιτηκε στις 1 το μεσημερι λογω κοβιντ ! Εσυ ξεκινησες απο το Γυθειο να πας στην Τρίπολη αχαραγα για να προλαβεις να παρεις γραμμη από την ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ !!!!!!! Για κοινη αντιπολιτευτικη δράση απεναντι στο Νικα ? Και φυσικά γυρισες άπραγη στο Γυθειο αφου πηρες και τον καφε σου στην Τριπολιτσα ..................... σοου γιοκ λοιπον για σημερα
-
Α, ρε, ευκολόπιστοι, που είχατε την εντύπωση ότι ο Νίκας και οι @@@ του θα έκαναν δια ζώσης συμβούλιο για τέτοιο σοβαρό θέμα, την στιγμή που τον κράζει όλος ο ντουνιάς. Για νιόνιο τον περάσατε να σας έχει από κοντά να του ζαλίσετε τα ώριμα (λόγω ηλικίας εννοώ) κάκαλά του. Τηλεδιάσκεψη και άγιος ο Θεός. Από μακριά κι αγαπημένοι μωράκια μου
-
κλειστά μικρόφωνα !κλειστά μικρόφωνα! Σιγά μην σας αφήσει ο Νίκας να μιλήσετε
-
Περιμένατε να γίνει και εσείς το συμβούλιο. Σιγά μην αφήσει ο Νίκας να συζητήσετε δια ζώσης για τις φωτιές. Αυτός καίγεται μόνο που ακούει για το θέμα, λέτε να ήθελε και συζήτηση κανονική. Με τηλεδιάσκεψη και πολύ είναι και μάλιστα αφού θα έχει ξεφουσκώσει το θέμα, για να μην υπάρχει μεγάλη γκρίνια για την ανυπαρξία τους σε κάθε επίπεδο






