Menu
RSS
Τρίτη, 23/06/2026
kalimera-arkadia logo
kalimera Arkadia Facebook pageKalimera Arkadia TwitterKalimera Arkadia YouTube channel
ΚΤΕΛ Αρκαδίας
kalimera728

Σπυριδάκου: "Περιφερειακό συμβούλιο ... γιοκ"!

Σπυριδάκου: "Περιφερειακό συμβούλιο ... γιοκ"!
Αναβλήθηκε, λόγω της αύξησης κρουσμάτων covid, η συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, λίγες ώρες πριν ξεκινήσει.

Η συνεδρίαση θα γίνει την προσεχή Δευτέρα με τηλεδιάσκεψη.

Η ανεξάρτητη περιφερειακή σύμβουλος,  Μαργαρίτα Σπυριδάκου, σχολίασε... "Περιφερειακό συμβούλιο γιοκ!

Ακύρωση δύο ώρες πριν τη συνεδρίαση χωρίς να έχει ληφθεί πρόνοια για διενέργειά της, έστω με τηλεδιάσκεψη....για τέτοια οργάνωση μιλάμε!
Ας απολαύσουμε τον καφέ μας στην Τρίπολη λοιπόν, πριν πάρουμε το δρόμο της επιστροφής.."

Κείμενο | www.kalimera-arkadia.gr

7 σχόλια

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Σάββατο, 28 Αυγούστου 2021 09:37 Σύνδεσμος σχολίου

    ασκημο πραμα η πολιτικη μοναξια τριγυρνας απο δω και απο κει και ξαφνικα βρισκεις στασιό στη μαυρη αραχνη το αποτελεσμα σε τυλιξε και σε εκανε μια χαψια. εχει καθαρισει κοσμακη και κοσμακη η μαυρη αραχνη η αλλιως και μαβρη μεδουσα καταμαβρη σου ξαναλεω δεν αστιευται

  • ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ
    ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 13:58 Σύνδεσμος σχολίου

    ΕΔΩ ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ ! ΕΔΩ ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ !
    ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΕ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΑΛΛΑ...ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΛΕΨΕΙΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ...

  • Σέρλοκ Χολμς
    Σέρλοκ Χολμς Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 12:00 Σύνδεσμος σχολίου

    Καλά ότι είχε κοβιντ στην Πρριφερεια δεν το γνώριζαν από την προηγούμενη; Δυο ώρες πριν το Συμβούλιο το σκέφτηκαν; Και γιατί δε φρόντιζαν για τηλεδιάσκεψη για όσους δε μπορούσαν; Κάτι άλλο τρέχει....μήπως δεν είχαν όλοι πιστοποιητικά για να δείξουν στην πόρτα; ....ή μήπως.......!!!!!

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 09:00 Σύνδεσμος σχολίου

    Και καλά ρε Μαργαρίτα εσυ πηγες στην Τριπολη πρωι πρωι ! Το συμβουλιο ηταν στις 4 και η αναβολή αποφασιτηκε στις 1 το μεσημερι λογω κοβιντ ! Εσυ ξεκινησες απο το Γυθειο να πας στην Τρίπολη αχαραγα για να προλαβεις να παρεις γραμμη από την ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ !!!!!!! Για κοινη αντιπολιτευτικη δράση απεναντι στο Νικα ? Και φυσικά γυρισες άπραγη στο Γυθειο αφου πηρες και τον καφε σου στην Τριπολιτσα ..................... σοου γιοκ λοιπον για σημερα

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2021 19:38 Σύνδεσμος σχολίου

    Α, ρε, ευκολόπιστοι, που είχατε την εντύπωση ότι ο Νίκας και οι @@@ του θα έκαναν δια ζώσης συμβούλιο για τέτοιο σοβαρό θέμα, την στιγμή που τον κράζει όλος ο ντουνιάς. Για νιόνιο τον περάσατε να σας έχει από κοντά να του ζαλίσετε τα ώριμα (λόγω ηλικίας εννοώ) κάκαλά του. Τηλεδιάσκεψη και άγιος ο Θεός. Από μακριά κι αγαπημένοι μωράκια μου

  • ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ
    ΜΑΥΡΗ ΑΡΑΧΝΗ Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2021 19:09 Σύνδεσμος σχολίου

    κλειστά μικρόφωνα !κλειστά μικρόφωνα! Σιγά μην σας αφήσει ο Νίκας να μιλήσετε

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2021 18:04 Σύνδεσμος σχολίου

    Περιμένατε να γίνει και εσείς το συμβούλιο. Σιγά μην αφήσει ο Νίκας να συζητήσετε δια ζώσης για τις φωτιές. Αυτός καίγεται μόνο που ακούει για το θέμα, λέτε να ήθελε και συζήτηση κανονική. Με τηλεδιάσκεψη και πολύ είναι και μάλιστα αφού θα έχει ξεφουσκώσει το θέμα, για να μην υπάρχει μεγάλη γκρίνια για την ανυπαρξία τους σε κάθε επίπεδο

Προσθήκη σχολίου

Επιστροφή στην κορυφή

Διαβάστε επίσης...