Μπούζα: "Ακυρώνουν το Περιφερειακό Συμβούλιο, αλλά συνωστισμός του κ. Περιφερειάρχη με τους άπειρους συμβούλους του, δεν ενοχλεί"
Με αφορμή την αναβολή της συνεδρίασης του περιφερειακού συμβουλίου, η περιφερειακή σύμβουλος της παράταξης Τατούλη, Αντωνία Μπούζα, αναφέρει: "Η ακύρωση του σημερινού Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου είναι δηλωτική της απέχθειας στις δημοκρατικές διαδικασίες της Περιφερειακής Αρχής Νίκα.
Οι εμβολιασμενοι Σύμβουλοι ενοχλούν τον κ.Περιφερειαρχη που αρέσκεται στη φίμωση της αντίθετης άποψης, ενώ ο συνωστισμος με τους άπειρους συμβούλους του, τους υπουργούς και τις συνοδειες τους , που υπερβαίνουν κατά πολύ τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου ουδόλως ενοχλεί.
Μάλιστα ο συνωστισμος για φωτογραφίες δεν δημιουργεί συνθήκες μετάδοσης....
Ντροπή..."
6 σχόλια
-
Η αναβολή έγινε με τη συναίνεση ΟΛΩΝ σας. Όλα τ' άλλα είναι λόγια του αέρα.
-
Αποφεύγει να βρεθεί απέναντι από όσους δεν μασάνε τα λόγια τους Μπράβο Αντωνία
-
σημερα σοου γιοκ .......που θα έλεγε και η Μαργαρίτα........
-
ΑΧ αυτός ο Νίκας...πότε θα ξεκουμπιστεί να ησυχάσουμε
-
Είναι δεδομένο πως δεν έγινε το Περιφερειακό Συμβούλιο όχι για λόγους δημόσιας υγείας αλλά γιατί δεν θέλησε ο Νίκας και η παρέα του να συζητήσουν για τις φωτιές. Είναι ξεκάθαρο κια όποια άλλη δικαιολογία είναι απλώς δικαιολογία
-
ΠΕΣΤΑ ΑΝΤΩΝΙΑ ! ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ






