Συλλυπητήριο μήνυμα Πτωχού για την κοίμηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κορίνθου Διονυσίου
Συλλυπητήριο μήνυμα του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημητρίου Πτωχού για
την κοίμηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κορίνθου Διονυσίου
«Η Πελοπόννησος θρηνεί την εκδημία ενός σπουδαίου και φωτισμένου Ιεράρχη
της Εκκλησίας της Ελλάδος, του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κορίνθου
Διονυσίου.
Με πολυετή και γόνιμη διακονία, ο εκλιπών υπηρέτησε με αφοσίωση και
αγάπη το ποίμνιό του, αναπτύσσοντας πλούσιο πνευματικό, κοινωνικό και
φιλανθρωπικό έργο, το οποίο θα αποτελεί πάντοτε πολύτιμη παρακαταθήκη
για τον τόπο μας.
Συμμετέχω ειλικρινά στο πένθος της Ιεράς Μητροπόλεως Κορίνθου και
εκφράζω τα θερμά μου συλλυπητήρια στο πλήρωμα της Εκκλησίας, στους
συνεργάτες του και στους οικείους του.
Αιωνία του η μνήμη».
Σχετικά Άρθρα
- Ένταση για τη Γορτυνία στο περιφερειακό συμβούλιο - Διακόπηκε προσωρινά η συνεδρίαση!
- Τρίπολη | Το έθιμο του Άη-Γιάννη του Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Παγγορτυνιακή | Πρόταση με 8 σημεία για την αντιμετώπιση του προβλήματος της Εθνικής Οδού "Τρίπολη – Πύργος"
- Live το περιφερειακό συμβούλιο με το θέμα της Γορτυνίας!
- Γιατί δεν ξεκινούν οι εργασίες για την αποκατάσταση του Ναού Αποστόλων Πέτρου και Πάυλου στον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας;






