"Έφυγε" ο Αλέκος Μπαμπίλης - Ήταν νεοκόρος στο Ναό Αγίας Αικατερίνης - Συλλυπητήρια από Παπαδημητρίου
Σε ανάρτησή του, ο δημοτικός σύμβουλος, Σωτήρης Παπαδημητρίου, αναφέρει ... Μόλις πληροφορήθηκα μια δυσάρεστη είδηση.
Ο Αλέκος Μπαμπίλης αιφνιδίως "έφυγε" από κοντά μας.
Ο Αλέκος, ένας άνθρωπος με μεγάλη καρδιά, με τεράστια καλοσύνη, με απίστευτη αίσθηση της προσφοράς στον συνάνθρωπο του.
Μπορεί η ζωή να μην ήταν απλόχερη μαζί του αλλά αυτό δεν τον έκανε να χάσει ποτέ το χαμόγελο και την καλοσύνη.
Τα τελευταία χρόνια ήταν νεοκόρος στον Ι Ν Αγίας Αικατερίνης Τρίπολης.
Φίλε Αλέκο σε αποχαιρετώ με μεγάλη συγκίνηση.
Ο φίλος σου "ο έμπορας" όπως με αποκαλούσες.
Σχετικά Άρθρα
- Γιαννακούρας στη Βουλή | Οι 7 ρηξικέλευθες προτάσεις για μια ανεξάρτητη και ισχυρή Τοπική Αυτοδιοίκηση
- Παπαηλιού: "Η Γορτυνία δεν αντέχει άλλη εγκατάλειψη – Να προχωρήσει τώρα η παράκαμψη των Λαγκαδίων"
- Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης | Διπλή συνεδρίαση στις 30 Ιουνίου 2026
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης






