Μαθητές του 7ου Δημοτικού Τρίπολης επισκέφθηκαν τη Βουλή (εικόνες)
Τη Βουλή των Ελλήνων επισκέφθηκαν σήμερα οι μαθήτριες και οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης.
Τους μαθητές υποδέχθηκε ο Υφυπουργός Παιδείας και βουλευτής Αρκαδίας Κώστας Βλάσης, ο οποίος εξέφρασε τη χαρά του για την παρουσία τους στο ελληνικό κοινοβούλιο.
Όπως ανέφερε σε ανάρτησή του, η Βουλή γέμισε για ακόμη μία φορά με παιδικά χαμόγελα από την Αρκαδία, υπογραμμίζοντας τη σημασία της επαφής των νέων με τους θεσμούς και τη δημοκρατική λειτουργία της χώρας.
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
3 σχόλια
-
Εκλογές έρχονται σου λέει ας φανώ κάπου χρήσιμος
-
Τους φώτισε ο Βλάσης
Τους δίδαξε πως καταστρατηγει το κόμμα του τη δημοκρατία και επεμβαίνει στη δικαιοσύνη; -
Οι μαθητές επισκέφθηκαν τη Βουλή και συνάντησαν...τον άβουλο






