Σταύρος Κουκάκης: "I am back μετά από ένα δύσκολο και περίπλοκο περιστατικό!"
Σε μήνυμά του, για την περιπέτεια της υγείας του, ο Σταύρος Κουκάκης, αναφέρει ... "Μαζί με τις ευχές για καλό μήνα σε όλο τον κόσμο θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση, τους γιατρούς, τους φυσικοθεραπευτές, τους νοσηλευτές και τις νοσηλεύτριες, αλλά και όλους τους εργαζόμενους στο ΚΑΑ ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ που όλο αυτό το διάστημα με αγκάλιασαν με αγάπη και με τις γνώσεις τους κατάφεραν να με σηκώσουν όρθιο!
Θα ήταν παράλειψη μου, αν δεν ευχαριστούσα την οικογένεια μου, που με στήριξε σε όλη αυτή την περιπέτεια, αλλά και τους φίλους που με επισκεπτοντουσαν όλο αυτό το διάστημα και δεν με άφησαν μόνο!
I am back μετά από ένα δύσκολο και περίπλοκο περιστατικό!"
Tags:
Σταύρος Κουκάκης,Σχετικά Άρθρα
- Δράσεις καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας (εικόνες)
- ΝΔ | Κεφαλογιάννη, Κατσαφάδος, Παπαθανάσης, Χατζηδάκης και Κυρανάκης έρχονται στην Αρκαδία
- Κώστας Τζιούμης: «Αλλάζουμε την εικόνα της πόλης μας με εκτεταμένα έργα ασφαλτόστρωσης» (εικόνες)
- School of Dance Tripolis | Το βράδυ η ετήσια παράσταση της σχολής!
- Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας σήμερα στην Τρίπολη






