Δωρεάν μετρήσεις αρτηριακής πίεσης για όλους στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υπέρτασης, η οποία εορτάζεται κάθε χρόνο στις 17 Μαΐου, η Καρδιολογική Κλινική του Παναρκαδικού Γενικού Νοσοκομείου Τρίπολης «Η Ευαγγελίστρια», σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Υπέρτασης και με τη συμμετοχή των καταρτιζόμενων της ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου, υλοποιεί για 4η συνεχόμενη χρονιά δράση ενημέρωσης, πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης της αρτηριακής υπέρτασης, στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος MMM (May Measurement Month – Μάιος Μήνας Μέτρησης).

Από τις 13 Μαΐου έως τις 10 Ιουνίου 2026, στην είσοδο των Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου, θα πραγματοποιούνται δωρεάν μετρήσεις αρτηριακής πίεσης για όλους τους πολίτες από τους καταρτιζόμενους των ειδικοτήτων:
- Βοηθός Νοσηλευτικής Γενικής Νοσηλείας
• Βοηθός Ιατρικών Εργαστηρίων
Η καταγραφή των δεδομένων θα είναι εθελοντική και ανώνυμη και δεν θα αφορά ασθενείς του νοσοκομείου αλλά συνοδούς και επισκέπτες, τηρώντας πλήρως την προβλεπόμενη νομοθεσία προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Σχετικά Άρθρα
- Συγκέντρωση συνταξιούχων της Πελοποννήσου στην Καλαμάτα
- Σκούρτη: "Θα κριθούν και οι φανεροί αλλά και οι κρυφοί νεκροθάφτες του ΣΥΡΙΖΑ"
- Αναμνήσεις από τη «Γιορτή του Βουνού» στους Χράνους Αρκαδίας
- Μια βραδιά γιορτής και αλληλεγγύης στο 10ο Μουσικό Προσκοπικό Φεστιβάλ Τρίπολης (εικόνες - βίντεο)
- Κρούσματα ευλογιάς | Ερώτηση Γιαννακούρα στη Βουλή για την οικονομική καταστροφή για τους παραγωγούς τριφυλλιού στην Αρκαδία






