Παραδοσιακούς οργανοπαίχτες και τραγουδιστές από την Αρκαδία βράβευσαν το Λύκειο των Ελληνίδων (παράρτημα Τριπόλεως) και το Κέντρο Ελληνικής Μουσικής "Φοίβος Ανωγειανάκης", την Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017. Η εκδήλωση περιλαμβανόταν στο τριήμερο πρόγραμμα 3, 4, και 5 Μαρτίου, στην Τρίπολη που διοργάνωσαν από κοινού το ΛΥΚΕΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ και το ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ "ΦΟΙΒΟΣ ΑΝΩΓΕΙΑΝΑΚΗΣ" και έγινε με τη χορηγία του ιδρύματος Γεωργίου & Βικτωρίας Καρέλια.