Επιτέλους, ο προαύλιος χώρος του ιστορικού κτιρίου του γυμνασίου - λυκείου Δημητσάνας, αποκαταστάθηκε!
Παναγιώτα Γιαννακά
(φωτογραφία - Κώστας Λάμπρος)
Σχετικά Άρθρα
- Χατζηδάκης - Κυρανάκης - Βλάσης | Ανακοινώσεις για πιο μόνιμες λύσεις στη Γορτυνία, έργα στη Μεγαλόπολη και επενδύσεις στη ΒΙΠΕ Τρίπολης
- Έκθεση Ζωγραφικής και Πηλού το Σαββατοκύριακο στο Παράλιο Άστρος
- Επιθεώρηση για αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα στην περιοχή του Δασαρχείου Βυτίνας (εικόνες)
- Με φανέλες του Αστέρα Χατζηδάκης, Κυρανάκης και Βλάσης! (εικόνες)
- Διάλογοι για την Ορεινότητα την Παρασκευή στη Δημητσάνα
4 σχόλια
-
ΑΞΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ ΚΟΥΛΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ ΤΩΝ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
-
Ναι μπράβο στο Κούλη που το έκανε γιατί θα του τα έτριζε τα δόντια η έκθεση του εισαγγελέα μετά την παρέμβασή του!!!
Κύριοι αφήστε τις επάρσεις και προσγειωθείτε!!!
Το ψέμα έχει κοντά πόδια!!! -
Δηλαδή τι να πούμε για τη δημοτική αρχή του Γιαννόπουλου που πήγε τα σκουπίδια στο σχολείο.....μπράβο στον Κουλή έστω και καθυστερημένα.
-
Θα οργανώσει το σόου της ορκωμοσίας εκεί, γι αυτό ζορίστηκε να καθαρίσει και να ετοιμάσει το χώρο τώρα.






