Με λίγο ξύλο παραπάνω, όλα θα στρώσουν
Σπρωξιές, καταστολή και δακρυγόνα το Νοέμβριο του 2024 στην Μεγαλόπολη.
Ξύλο και χημικά σε διαδηλωτές στη Δυτική Μακεδονία, κατά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
Εκεί … τόλμησαν να προσεγγίσουν τον Πρωθυπουργό που ήταν κοντά. Και «έφαγαν» μερικές «γρήγορες».
Στη Μεγαλόπολη, αλήθεια, γιατί εμφανίστηκαν τα ΜΑΤ; Για να αντιμετωπίσουν μερικούς μαθητές, τον δήμαρχο και τον Μητροπολίτη;
Κι εμείς οι αδαείς, αντιστεκόμαστε.
Με λίγο ξύλο παραπάνω, όμως, όλα θα στρώσουν.
Με όσα έγιναν σήμερα στη Δυτική Μακεδονία, αποδείχτηκε ξεκάθαρα ότι τα δακρυγόνα της ντροπής στις 20/11/2024 στη Μεγαλόπολη, δεν ήταν μία άστοχη διαχείριση της αστυνομίας.
Άλλωστε, ποτέ δεν ζητήθηκε μία συγνώμη.
Ήταν συνειδητή επιλογή.
Κι επειδή ο Πρωθυπουργός πρόκειται να επισκεφθεί την Μεγαλόπολη, το επόμενο διάστημα, το «μήνυμα» είναι σαφές.
Αν τολμήσει κανείς να διαμαρτυρηθεί, ξέρει καλά τι τον περιμένει.
Μηνάς Αρτόπουλος
Δημοσιογράφος
Μέλος ΕΣΠΗΤ
3/4/2025
Σχετικά Άρθρα
- Το Χορευτικό Συγκρότημα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας αφηγείται ... χορεύοντας!
- Ένα μικρό διαμάντι παράδοσης στο χωριό Τουρκολέκα Αρκαδίας
- Στην Τρίπολη η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Κατσαφάδος - Οι επαφές της Υπουργού Τουρισμού και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης (εικόνες)
- Οι ψεκασμοί δακοκτονίας στην Αρκαδία (26.6.2026- 1.7.2026)
- 11 προσλήψεις στην Περιφέρεια Πελοποννήσου






