Μην "αγαπάτε" τόσο πολύ το Λεωνίδιο
Μηνάς Αρτόπουλος
Σχετικά Άρθρα
- Παρέμβαση Τσίχλη για στήριξη σε αγρότες και κτηνοτρόφους: «Η δύναμη της Αρκαδίας κρύβεται στους ανθρώπους της» (vd)
- Καλοκαίρι στο Θεόκτιστο Γορτυνίας
- Διαλυμένοι δρόμοι στη Γορτυνία | Απόφαση για δωρεάν δρομολόγια από το ΚΤΕΛ Αρκαδίας - Η Περιφέρεια ενέκρινε 21.000 € για ένα μήνα
- Κάλεσμα για την προβολή της ταινίας «Το τελευταίο σημείωμα» στο Άστρος
- Η ομάδα του 9ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης ταξιδεύει στο Ζάγκρεμπ για το WRO Open Championship 2026!
6 σχόλια
-
22.33 Πράγματι είναι λιμάνι...της πλάκας
-
Δυστυχώς Ορφανέψαμε από την μάνα Πλάκα. Γιατί το λιμάνι της Πλάκας δημιουργησε το Λεωνίδιο. Όλο το εμπόριο και οι μεταφορές γίνονταν από την θάλασσα από την Πλάκα . Δεν πιστευω καν πλεον ότι το λιμάνι θα φτιαχτεί. Φυσάει γενική αδιαφορία από την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Μάλλον ξέχασαν. Κρίμα λυπάμαι παρα πολυ . Πάντα αγαπώ Πλάκα πάντα έχω το άρωμά της...
-
Μόνη ελπίδα να τό φτιάξει ο Λοβέρδος, τώρα πού θα τόν κάνει υπουργό ο Κούλης. Χαχαχαχαχαχα!!
-
Γιατί δεν το φτιάχνει ο Γκίκας από τά Πούλιθρα, πού στην κρίση έβγαζε το χρήμα έξω λίγο -λιγο κάθε βράδυ;; Αυτός έχει τα κονέ.
-
Ποιός σου είπε ότι το αγαπάμε;; Τράβα ρεεεε.
-
Δεν πειράζει. Μία από τίς πιο φτωχές περιοχές τής χώρας καί ψηφίζουν μονίμως δεξιά. Περαστικά σας. Ας προσέχατε.






