Στην "αγκαλιά" του Ερντογάν, γυρίζει την πλάτη στην Άλωση της Τρίπολης
• Ο Έλληνας πρωθυπουργός αποφάσισε να συναντήσει τον Ερντογάν, στις 23 Σεπτεμβρίου, ανήμερα της επετείου για την Άλωση – Απελευθέρωση της Τρίπολης.
• Αυτή τη φορτισμένη ημέρα, για την οποία εμείς δηλώνουμε ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ, ο Έλληνας πρωθυπουργός επιλέγει να νομιμοποιήσει εκείνον που έχει δηλώσει ότι «δεν ξεχάσαμε και δεν θα ξεχάσουμε τη Σφαγή της Τριπολιτσάς».
• Σε λίγο, θα μάς πουν να νιώθουμε ντροπή που αγωνιστήκαμε για την Ελευθερία μας.
Σχετικά Άρθρα
- Διάλογοι για την Ορεινότητα την Παρασκευή στη Δημητσάνα
- Παράλιο Άστρος | Σύστημα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για άτομα με αναπηρία και κινητικά προβλήματα στην παραλία "Καλλιστώ"
- Βλάσης για Μεγαλόπολη | Στην τελική ευθεία το Βιομηχανικό Πάρκο, έρχονται επενδύσεις με 1300 θέσεις εργασίας, προχωρούν οι φυλακές!
- Τρίπολη | 21 ειδικά διαμορφωμένα πλαίσια ανακοινώσεων σε διάφορα κεντρικά σημεία της πόλης!
- Visit Peloponnese: Η Πελοπόννησος περνά στη νέα εποχή του τουρισμού
3 σχόλια
-
#Ορθή επανάληψη# Δεν μας τα λες όλα όμως και θα σε μαλώσω. Τα λες όπως σε βολεύει. Τη Δευτέρα είναι προγραμματισμένη η γενική συνέλευση του ΟΗΕ και στο περιθώριο αυτής θα γίνει η συνάντηση. Εκτός κι αν υποστηρίζεις ότι και ο ΟΗΕ διάλεξε επίτηδες τη συγκεκριμένη ημέρα για να συναντηθεί ο Μητσοτάκης με τον Ερντογάν. Χαλαρώστε λοιπόν και λίγο μερικοί και μην προσπαθείτε συνέχεια να δημιουργείτε εντυπώσεις και να δαιμονοποιείτε τα πάντα. Δεν είναι τίποτα. Φτηνή αντιπολίτευση λέγεται αυτό. Δεν είναι όλα για αντιπολίτευση
-
Εγώ από το 2015 που παρακολουθώ τις εκδηλώσεις κάθε τέτοια εποχή, μόνο Πρόεδρο Δημοκρατίας (και λοιποί παρατρεχάμενοι) θυμάμαι που έρχεται...
-
ΓΙΑ ΘΥΜΗΣΕΜΟΥ ΠΟΤΕ ΗΡΘΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ ΣΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΊΠΟΛΗΣ;






