39 χρόνια είναι πολλά για την Τρίπολη;
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
2 σχόλια
-
ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΕΒ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΤΟΥΛΗ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ.
https://www.kalimera-arkadia.gr/peloponnisos/item/119417-neo-dioikitirio-tis-perifereias-stin-yev-syntoma-i-dimopratisi-tou-ergou.html
ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΤΩΧΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΗΚΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΠΡΟΜΕΛΕΤΕΣ ΚΛΠ. ΞΟΔΕΨΑΝ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ; ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ; ΜΗΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΧΩΡΟΣ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΊΟΥ; ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ; ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΕΛΕΞΑΝ ΓΙΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. -
Έχει νόημα πλέον να συζητάμε για διοικητήριο; Μέχρι πότε θα είναι έδρα (λέμε τώρα...) περιφέρειας η Τρίπολη ;






