25χρονη αυτοκτόνησε στα κρατητήρια της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηλείας
Απαγχονισμένη μέσα στα κρατητήρια της Αστυνομικής Διεύθυνση Ηλείας, εντοπίστηκε το πρωί της Παρασκευής, μια γυναίκα περίπου 25 ετών.
Οι πρώτες πληροφορίες του Patrisnews, αναφέρουν πως η γυναίκα απαγχονίστηκε χρησιμοποιώντας ως αυτοσχέδιο βρόγχο, ένα ρούχο που φορούσε.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η νεαρή κρατούνταν στη ΔΑ μετά από κλοπή που είχε κάνει σε περιοχή της Ήλιδας.
Όταν ο Αξιωματικός Υπηρεσίας και η φρουρά αντιλήφθηκαν τη πράξη της νεαρής, ενημέρωσαν άμεσα το ΕΚΑΒ, δυνάμεις του οποίου έφθασαν στο σημείο και διακόμισαν την γυναίκα στο Γ.Ν. Ηλείας, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν το θάνατό της.
Οι πρώτες πληροφορίες του Patrisnews, αναφέρουν πως η γυναίκα απαγχονίστηκε χρησιμοποιώντας ως αυτοσχέδιο βρόγχο, ένα ρούχο που φορούσε.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η νεαρή κρατούνταν στη ΔΑ μετά από κλοπή που είχε κάνει σε περιοχή της Ήλιδας.
Όταν ο Αξιωματικός Υπηρεσίας και η φρουρά αντιλήφθηκαν τη πράξη της νεαρής, ενημέρωσαν άμεσα το ΕΚΑΒ, δυνάμεις του οποίου έφθασαν στο σημείο και διακόμισαν την γυναίκα στο Γ.Ν. Ηλείας, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν το θάνατό της.
Σχετικά Άρθρα
- Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
- Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία | Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»
- Παγγορτυνιακή: "Θετική εξέλιξη τα 6 εκ. € αλλά δεν κλείνει ο λογαριασμός"
- Βλάσης: "Απαντάμε με έργα - Νέα χρηματοδότηση 6 εκ. € για την Γορτυνία"
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR






