Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
Χθες το βράδυ, η Καμάρα και τα γύρω χωριά της Μεγαλόπολης υπέστησαν για άλλη μια φορά κλοπή. Η πλήρης έλλειψη αστυνόμευσης, η αδιαφορία της Δημοτικής Αρχής, αλλά και η εγκατάλειψη από την περιφέρεια και το ΑΤ Μεγαλοπολεως και Τριπολεως , έχουν φέρει αυτήν την κατάσταση στο απροχώρητο. Απαιτούμε άμεση παρέμβαση.
Ή ένωση προέδρων Δήμου Μεγαλοπολης που είναι ;;; Έχουν καταθέσει κάποιο πρόγραμμα στον Δήμο Μεγαλοπολης σχετικά με τις κλοπές ώστε να βρεθεί κάποια λύση ;; Και αν ναι να κοινοποιηθεί το έγγραφο. Η κοιτούν και σφυρίζουν αδιάφορα;;
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
- Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου | Επόμενη συνεδρίαση την 1η Ιουλίου 2026






