Δεύτερη νίκη για την Β' Ομάδα Γυναικών του ΑΣΤΕΡΑ
Δεύτερη νίκη σε ισάριθμους αγώνες για την Β' Ομάδα Γυναικών του ΑΣΤΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ, η οποία συμμετέχει στον 3ο όμιλο του πρωταθλήματος υποδομών Κ17 της ΕΠΟ.
Η ομάδα μας επικράτησε με 8-0 του Οδυσσέα Μοσχάτου, σε αγώνα που διεξήχθη στο βοηθητικό γήπεδο των εγκαταστάσεων του "Θεόδωρος Κολοκοτρώνης".
Για τον ΑΣΤΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ σκόραραν από δύο γκολ οι Ιωάννου, Ojikutu και Βασιλοπούλου και από ένα η Σαθάκου και η Ρουμπή.
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΑ
(Προπονητής: Δημήτρης Ελευθεριάδης): Κουσαθανά, Στεφάνου, Τσερκέζη, Μαργαρίτη, Σταθάκου, Αναργύρου, Βασιλοπούλου, Ojikutu, Ιωάννου, Τζουμερκιώτη, Ρουμπή
Αγωνίστηκαν και οι: Τσοκάρα Δ., Τσοκάρα Α., Αθανασοπούλου, Αναστασοπούλου, Αργύρη
Σχετικά Άρθρα
- To τμήμα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της ΑΕΚ Τρίπολης στο "επιλέγω ζωή"
- Χατζηδάκης - Κυρανάκης - Βλάσης | Ανακοινώσεις για πιο μόνιμες λύσεις στη Γορτυνία, έργα στη Μεγαλόπολη και επενδύσεις στη ΒΙΠΕ Τρίπολης
- Έκθεση Ζωγραφικής και Πηλού το Σαββατοκύριακο στο Παράλιο Άστρος
- Επιθεώρηση για αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα στην περιοχή του Δασαρχείου Βυτίνας (εικόνες)
- Με φανέλες του Αστέρα Χατζηδάκης, Κυρανάκης και Βλάσης! (εικόνες)






