Απόλλων Τυρού | Σε ευχάριστο κλίμα η κοπή πίτας (εικόνες)
Το Σάββατο 08/02 μετά το τέλος του αγώνα με την ομάδα του Αχιλλέα Π. Άστρους, πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο του Κου Καμβύση Αντ. η κοπή της πίτας.
Το κλίμα λόγω και της νίκης που απέφερε ακόμη 3 βαθμούς ήταν πραγματικά ευχάριστο με εκατέρωθεν πειράγματα μεταξύ διοίκησης και παικτών.
Τυχεροί της βραδιάς αναδείχθηκαν οι Χείλαρης Μιχάλης και Κατσίρης Νίκος.
Η διοίκηση συνεχάρη παλιούς και νέους ποδοσφαιριστές για την προσπάθεια που έχουν καταβάλλει για την άκρως επιτυχημένη μέχρι τώρα πορεία της ομάδας και ευχήθηκαν σε όλους υγεία και ανάλογη συνέχεια!
Tags:
Απόλλων Τυρού,Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"






