ΟΦΗ | Ολοταχώς για sold out με Αστέρα!
Οι φίλοι του ΟΦΗ αναμένεται να εξαντλήσουν άμεσα τα εισιτήρια του δεύτερου ημιτελικού του Κυπέλλου.
Περίπου στις 14:00 χθες ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων του ΟΦΗ για το δεύτερο ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου στις 2/4 θα υποδεχθεί τον Αστέρα Aktor στη ρεβάνς του 1-0 που νίκησε στην Τρίπολη.
Μόλις δύο ώρες ύστερα από τη στιγμή που βγήκαν στον «αέρα» «έφυγαν» περίπου 1.700 (σ.σ. δεν υπολογίζονται τα διαρκείας που είναι περίπου 1.800) και με γνώμονα τη ζήτηση που υπάρχει, το sold out φαντάζει ως ζήτημα ωρών (σ.σ. εξαντλήθηκαν στις θύρες 2, 3, 7, 9, μένουν ελάχιστα στις θύρες 4,5 και αρκετά στις θύρες 1, 8).
gazzetta.gr
Σχετικά Άρθρα
- Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
- Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία | Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»
- Παγγορτυνιακή: "Θετική εξέλιξη τα 6 εκ. € αλλά δεν κλείνει ο λογαριασμός"
- Βλάσης: "Απαντάμε με έργα - Νέα χρηματοδότηση 6 εκ. € για την Γορτυνία"
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR






