«Με άρωμα Αρκαδίας το αναπτυξιακό πρόγραμμα Κ14 της ΕΠΟ»
Στο Τολό διοργανώθηκε το πρώτο camp προεπιλογής περιφερειών, με ποδοσφαιριστές των ΕΠΣ, εκ των οποίων έξι εξ αυτών της ΕΠΣ Αρκαδίας και με τη συμμετοχή του Ενωσιακού προπονητή Δημητρίου Κόλλια.
Η "σέντρα" στο αναπτυξιακό πρόγραμμα προεπιλογής Εθνικών Ομάδων Κ14 δόθηκε παρουσία του μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠΟ και προέδρου της Επιτροπής Διοργανώσεων, Βασίλη Σιδέρη και οι προπονήσεις των νέων ποδοσφαιριστών διοργανώθηκαν υπό την ευθύνη του τεχνικού διευθυντή των αναπτυξιακών Εθνικών Ομάδων, Δημήτρη Παπαδόπουλου και του υπεύθυνου μεθοδολογίας του προγράμματος "Αναγέννηση",
Γιάννη Σαμαρά.
Οι μέθοδοι που διδάχθηκαν και υλοποιήθηκαν στο προπονητικό camp εντάσσονται στο καινοτόμο πλάνο ανάπτυξης ποδοσφαίρου της Ομοσπονδίας, το οποίο περιλαμβάνει και τακτικές μεθόδους εξάσκησης στις εν λόγω ηλικίες.
Στο camp που εντάσσεται στη 2η φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος προεπιλογής Εθνικών Ομάδων Κ14 συμμετείχαν επίσης ο περιφερειακός συντονιστής ανάπτυξης Βασίλης Γεωργακόπουλος, ο προπονητής και assistant coach της Εθνικής Κ15, Παναγιώτης Καραγιάννης και Στέλιος Μπίκας αντίστοιχα, ο
ομοσπονδιακός γυμναστής, Γιάννης Κεσόγλου και ο ομοσπονδιακός αναλυτής, Γιώργος Πολυμενέας.
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"






