Με φανέλες του Αστέρα Χατζηδάκης, Κυρανάκης και Βλάσης! (εικόνες)
Το Star Store επισκέφθηκαν τρία εξέχοντα μέλη της Κυβέρνησης της Ελλάδας.
Ο Πρόεδρος της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR, κ. Γιώργος Μποροβήλος υποδέχτηκε στο επίσημο κατάστημα της ομάδας μας τον κ. Κωστή Χατζηδάκη, Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης της Ελλάδας και Αντιπρόεδρο της Νέας Δηοκρατίας, τον κ. Κώστα Βλάση, Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού της Κυβέρνησης και τον κ. Κωνσταντίνο Κυρανάκη, Βουλευτή Νοτίου Τομέα Αθηνών και Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας.
Ο κ. Μποροβήλος καλωσόρισε στην πόλη και στο Star Store το κυβερνητικό κλιμάκιο και τούς χάρισε τη φανέλα του ASTERAS AKTOR και αναμνηστικά δώρα, τονίζοντας τη σημασία της επίσκεψής τους στον Νομό Αρκαδίας και ασφαλώς της άμεσης επαφής που είχαν με την ομάδα μας.
Τα μέλη της Κυβέρνησης ευχαρίστησαν τον κ. Μποροβήλο για την υποδοχή και επιβεβαίωσαν τη δυναμική του ASTERAS AKTOR συνολικά για την Περιφέρεια Πελοποννήσου και ασφαλώς για το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Gallery
Tags:
Κωνσταντίνος Κυρανάκης, Κωστής Χατζηδάκης, Κώστας Βλάσης, Αστέρας Τρίπολης AKTOR, Γιώργος Μποροβήλος,Σχετικά Άρθρα
- Estella Festival για 8η χρονιά στο Παράλιο Άστρος!
- Παπαθανάσης | Μίλησε για επενδύσεις που θα δημιουργήσουν 1284 θέσεις εργασίας στην περιοχή του δήμου Μεγαλόπολης! (vd)
- Η Αδελφότητα Δημητσανιτών τίμησε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για την προσφορά του στην Εκκλησία και την κοινωνία (vd)
- Τις εμβληματικές επενδύσεις από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη επισκέφθηκαν Χατζηδάκης και Κυρανάκης (εικόνες)
- «Το τελευταίο σημείωμα» θα προβληθεί στο Άστρος
4 σχόλια
-
@15:06 Προφανώς και όπου αλλού πάνε θα κρατάνε διαφορετική φανέλα ομάδας ρε αστροπελέκι. Εσύ τι λες; Θα πάνε στο Αγρίνιο και θα ανεμίζουν τη φανέλα του Αστέρα; Βλαμμένος είσαι; Κι αφού τους τις προσφέρουν τι θέλεις να πουν δηλαδή; "Δεν τις θέλουμε, πάρτε τις μπροστά από τα μούτρα μας", για να μην παρεξηγηθούν κάποια αστροπελέκια σαν και σένα; Ρε που έχουμε μπλέξει με τα ξεφτέρια της πόλης...
-
ΟΥΣΤ! Μακριά κι αλάργα!
-
Γελάνε σε βάρος των αγαθών κορόΊδων έτσι απλά.
-
Όταν πάνε στο Αγρίνιο θα κρατάνε τού Παναιτωλικού. Όταν πάνε στο Περιστέρι τού Ατρόμητου. Όταν πάνε στις Σέρρες τού Πανσερραϊκού. Ρε τι ξεφτίλα είναι η πολιτική;; Είναι όμως καί μεγάλη......κονομα!! Το ένα υπερισχύει τού άλλου. Δεν έχουν ιερό καί όσιο οι άνθρωποι.


















