Σκρέκας και Βλάσης στο άναμμα της φλόγας του φυσικού αερίου στην Τρίπολη
Την Παρασκευή 20/01 και ώρα 10πμ θα πραγματοποιηθεί η τελετή ανάμματος της φλόγας του φυσικού αερίου στην Τρίπολη με την οποία σηματοδοτείται η έναρξη τροφοδότησης της πόλης της Τρίπολης.
Τη φλόγα του φυσικού αερίου θα ανάψει ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σκρέκας, παρουσία του Βουλευτή Αρκαδίας κ. Βλάση, του Δημάρχου Τρίπολης κ. Τζιούμη και προσωπικοτήτων του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου.
Σχετικά Άρθρα
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
- Σαββατοκύριακο με έκθεση ζωγραφικής στο Παράλιο Άστρος
3 σχόλια
-
Καμία έκρηξη θα γίνει άραγε? Μπας και απαλλαγούμε μια για πάντα από κάτι ΄καιροσκόπους βο(υ)λευτές?
-
Πρατήριο φυσικού αερίου ποτέ προβλέπεται να λειτουργήσει στην Αρκαδία;
-
μπραβο αντε και στους ολυμπιακους..!!






