Συναυλία με τους Walkman The Band στο Λεωνίδιο!
Η Μοτοπαρέα Λεωνιδίου (motoparea leonidio) σε συνεργασία με τον εμπορικό σύλλογο Λεωνιδίου και το Δήμο Νότιας Κυνουρίας σας προσκαλούν για μια υπέροχη βραδιά μετά το πέρας του 11ου οδοιπορικού το Σάββατο 3 Μαΐου.
Μετά τους ήχους των εξατμίσεων σειρά έχουν οι Walkman The Band!
Σχετικά Άρθρα
- Δήμος Γορτυνίας | Ενημέρωση για τον υποχρεωτικό καθαρισμό οικοπέδων και ακάλυπτων χώρων
- Συνάντηση Τζιούμη - ΣΕΒΙΠΕΤ: “Η ενίσχυση της βιομηχανικής περιοχής αποτελεί προτεραιότητα για τη δημοτική μας αρχή”
- Το Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης συζητά για την επανενεργοποίηση της γραμμής "Μύλοι – Στενό – Τρίπολη"
- Λίμνηα 2026 | Ύμνος στον αθλητισμό και τη φύση (εικόνες)
- Ομιλία στην Τρίπολη με θέμα «Δημογραφικό & Υπογεννητικότητα το 2026»






