Σήμερα | Ο σταθμός του ΟΣΕ θα μεταμορφωθεί σε θερινό σινεμά!
Είναι γεγονός πλέον ότι η ενέργεια Σινεμά ο Σταθμός, για την πόλη αποτελεί θεσμό!
Η ενέργεια που είναι ιδιαίτερα αγαπητή στο κοινό της πόλης, την Πέμπτη 25 Ιουνίου,
θα αποβιβάσει τη βραβευμένη ταινία ΄΄Κυνήγι΄΄ του Χρήστου Πυθαρά.
Η ταινία βγήκε στις αίθουσες το Φεβρουάριο 2025, είναι μία ΄΄ολοκαίνουργη΄΄ ταινία!
Είναι ένα σύγχρονο ψυχολογικό δράμα, με κοινωνικές προεκτάσεις.
Παίζουν οι ηθοποιοί: Γιάννης Μπελής, Βασίλης Αναστασίου, Μελέτης Γεωργιάδης, Βασιλική Δέλιου, Σωτήρης Τσακομίδης, Χρύσα Αγγελοπούλου, Κωστής Τσακομίδης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρωταγωνιστής Γιάννης Μπελής για την ερμηνεία του απέσπασε διθυραμβικές κριτικές,
ενώ είναι ερασιτέχνης ηθοποιός!
Στην προβολή, θα βρίσκεται ο σκηνοθέτης όπου θα παρουσιάσει την ταινία στο κοινό.
Η δράση τελεί υπό την Αιγίδα του Δήμου Τρίπολης και ο ΟΣΕ υποστηρίζει την ενέργεια,
από την έναρξή της.
Ώρα προβολής 21.00, με ελεύθερη είσοδο.
Ακολουθήστε την ενέργεια σε insta και facebook @cinemaostathmos
Σχετικά Άρθρα
- Φιλανθρωπικός αγώνας παλαιμάχων στην Τρίπολη με στόχο τη στήριξη των παιδιών του Συλλόγου «Πίστη»
- Δήμαρχος Γορτυνίας: "Θετική εξέλιξη η νέα χρηματοδότηση 6.000.000 €" - Προανήγγειλε νέες κινητοποιήσεις στα Υπουργεία!
- Έκθεση αγροτικών προϊόντων και γιορτή ρίγανης στον Κοκκορά Γορτυνίας
- Αφιέρωμα στον δήμο Τρίπολης από την εκπομπή Travel Life (vd)
- Αβραμόπουλος: «Ολη η ιστορία είναι μια μπούρδα – Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά»






