Γιατί άραγε στη digital εποχή οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου συνεχίζουν να επενδύουν στον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων τους και την επέκταση των δικτύων; Πόσο μπορεί η αρχιτεκτονική και η διακόσμηση ενός καταστήματος να εντυπωσιάσει τους πελάτες και να αυξήσει την απόδοση του σημείου πώλησης; Ποια καταστήματα πρωτοπορούν στη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών, δίνοντας στον πελάτη αυτό που θέλει, όπου κι αν βρίσκεται; Τι λένε οι ερευνητές για το πόσο σημαντικό παραμένει το φυσικό κατάστημα στο μέλλον, παραμένοντας η κύρια πηγή τζίρου;
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν στις 25 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, στο πλαίσιο του συνεδρίου «The Store: Physical Evolution!». Ομιλητές-εκπρόσωποι επιχειρήσεων λιανικής, θα παρουσιάσουν επιτυχημένες πρακτικές, που αφορούν σε διάφορους τομείς εκσυγχρονισμού του φυσικού καταστήματος. Μεταξύ άλλων, θα παρουσιαστούν: