Menu
RSS
Τρίτη, 23/06/2026
kalimera-arkadia logo
kalimera Arkadia Facebook pageKalimera Arkadia TwitterKalimera Arkadia YouTube channel
ΚΤΕΛ Αρκαδίας
kalimera728

Εορτή Αγίου Νικολάου και Χειροτονία στη Μητρόπολη Μαντινείας (εικόνες)

Εορτή Αγίου Νικολάου και Χειροτονία στη Μητρόπολη Μαντινείας (εικόνες)

Ἡ μνήμη τοῦ ἁγίου Νικολάου, Ἀρχιεπισκόπου Μύρων τῆς Λυκίας τοῦ Θαυματουργοῦ, ἑορτάσθηκε φέτος διαφορετικά ἀπό τίς ἄλλες χρονιές, σέ κλίμα δοκιμασίας καί θλίψεως, ἕνεκα τῆς πανδημίας τοῦ νέου κορωνοϊοῦ, χωρίς πιστούς καί με κλειστές τίς πόρτες τῶν Ναῶν. 

Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαντινείας καί Κυνουρίας κ.κ. Ἀλέξανδρος τήν παραμονή τῆς ἑορτῆς χοροστάτησε στόν Ἱερό Ναό τοῦ Ἁγίου Νικολάου στήν γενέτειρά του, τό χωριό Πάπαρι.

Τήν Κυριακή 6 Δεκεμβρίου χοροστάτησε στόν Ὄρθρο καί προεξῆρχε τῆς Θείας Λειτουργίας στήν πανηγυρίζουσα ἱστορική Ἱερά Μονή Ἁγίου Νικολάου Καλτεζῶν, κατά τή διάρκεια τῆς ὁποίας τέλεσε τήν εἰς Διάκονον Χειροτονία τοῦ κ. Γεωργίου Γκανᾶ. 

Ὁ Σεβασμιώτατος, στήν ἀντιφώνισή του πρός τόν νέο Κληρικό, τόν συμβούλευσε πατρικῶς καί τοῦ εὐχήθηκε καλή διακονία καί καλή δύναμη στή νέα του πορεία, πού ξεκινάει με τή Χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

Χ Α Μπίτας

3 σχόλια

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 07 Δεκεμβρίου 2020 20:34 Σύνδεσμος σχολίου

    Ασύδοτοι....

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 07 Δεκεμβρίου 2020 19:17 Σύνδεσμος σχολίου

    Μάσκα κανείς. Ούτε για τα μάτια του κόσμου. Κι ας έχουν αρρωστήσει πλέον ένα κάρο από δαύτους. Εξακολουθούν να είναι δίπλα-δίπλα, παρεϊτσα, κολλητά, για να μην κρυώνουν κιόλας. Εδώ δεν υπάρχουν ούτε νόμοι, ούτε πρόστιμα, όπως λέει κι ο σχολιαστής 16:43. Η πλέμπα και οι πληβείοι να φοράνε μάσκες. Εμείς δεν γουστάρουμε, δεν φοράμε, ρε παιδί μου! Έτσι, επειδή είμαστε και πολύ μάγκες να'ούμ'. Για κόψτε μας κανα πρόστιμο και θα δείτε αφορισμό που θα φάτε

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 07 Δεκεμβρίου 2020 16:43 Σύνδεσμος σχολίου

    μουτσούνες αρκετές,μάσκα καμία,αν νοσήσει κάποιος απο αυτούς θα πληρώσουμε όλοι την νοσηλεία του,άσε που ως δια μαγείας θα βρεθεί και ΜΕΘ.Το πάρτι του Βερβεσού και το τραπέζωμα του Πολάκη καλώς έκαναν και το κατέκριναν ,εδώ τι; θα επιβληθει προστιμο ή το κάνουμε γαργάρα μαζί με την βόλτα στην Πάρνηθα;

Προσθήκη σχολίου

Επιστροφή στην κορυφή

Διαβάστε επίσης...