Στα έργα της Ε.Ο. 111 Τρίπολης - Πατρών ο Αντιπεριφερειάρχης Σκαντζός (εικόνες)
Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μανώλης Σκαντζός επισκέφθηκε σήμερα ένα ακόμα νέο έργο που υλοποιείται στην Π.Ε. Αρκαδίας. Πρόκειται για το έργο “Βελτίωση-συντήρηση της Ε.Ο. 111 Τρίπολης - Πατρών προϋπολογισμού 250.000€”.
"Η βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη αποτελεί πρώτιστη προτεραιότητά μας.
Η Περιφερειακή Αρχή του Παναγιώτη Νίκα υλοποιεί τις υποσχέσεις που έδωσε στους πολίτες. Η ασφάλεια στο δρόμο, η συντόμευση του χρόνου για να μεταβούν οι πολίτες στην εργασία τους είναι πολύ σημαντικά πράγματα.
Ακολουθούν και τα υπόλοιπα έργα της θερινής περιόδου που θα ολοκληρωθούν τον επόμενο μήνα" τόνισε σε δηλώσεις του.
https://www.kalimera-arkadia.gr/blog/item/146115-sta-erga-tis-e-o-111-tripolis-patron-o-antiperifereiarxis-skantzos-eikones.html#sigProId05120247f3
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
2 σχόλια
-
Μόνο χαχαχούχα και το μάτι στην κάμερα!!!!
-
ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ .....ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΡΓΑΚΙΑ ΚΑΙ ....ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΣΤΕ ........ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ .....






